úterý 6. února 2007

Už jste se byly dnes opalovat

Dnes když jsem se probudil ( v 8.20 :) ) , tak jsem se šel pokochat venkovním teploměrem a byl jsem velice "rozezlen" ledárnou v úrovni 2 stupňů +.


Je zajímavý jak si člověk zvykne na jakoukoliv záležitost, že mu během několika dní dokáže neuvěřitelně zevšednit. Kdyby jsem minulý rok v tuhle dobu viděl tuhle teplotu jásal bych jak je teplíčko.

Ono to ale funguje se vším. Koupíte si super auto, a za pár týdnů máte pocit obyčejné jízdy ( samo, když sedíte vevnitř ). Ono totiž nakonec na většinu vlastních aut člověk kouká zevnitř a to pouze skrz sklo ven ( takže 90 procent času vidíte přední kapotu .. je fuk jestli to Porsche, Ferrari, H2 nebo Škoda , 5 procent čudlíky v autě, 3 procenta vidíte auto z venku .. můj odhad) .


Proč si teda kupovat auta za 3 mil vs 300 tis. Pro ty 3+5=8 procent. ??? Divný to uvažování..
Nebo pro ten pocit a nebo pro pocit těch ostatních z Vás :)))


Jo vybral jsem si nový sporťák , přítelkyně už to ví , je "nadšená " jako já . Proč ...
Protože možná všechny výše uvedený věci ví a taky ví, že většina chlapů když tu možnost má
tak nekupují kvůli svým očím, ale kvůli očím těm co stojí venku.

Jo já ji chápu, taky by se mě to nelíbilo.

Ale já jsem fakt jinej :))))

Žádné komentáře: