pondělí 5. února 2007

Zápas o místo

Máte někdy pocit, že Vám může politika několika stran ( resp. 2 ) být úplně někde. Taky jsem měl ten pocit.

Hlavně proto, že pocházím původem z poměrně malého města na severu Čech. Výše uvedený názor jsem měl do té doby, dokud jsem nenavštívil ODS sněm. Jo já zapomněl říct, že jsem nejen občan, ale i řádný občan tzn. mírně angažovaný, tzn. jsem členem ODS. Sice ne nějak horlivým, ale jestliže má nějaké uskupení podobný názor jako já, proč bych se nesnažil pomoc společnému zájmu, společné věci.

Do tohoto sněmu jsem měl pořád pocit, že na tak malém městě jde všem o stejnou věc. "Blahobyt města" a podobné věci. No někdy jde nejen o blahobyt města, někdy jde o blahobyt SELFPERSON. Nerozumíte ??? nemusíte, určitě víte O CO GO. .

Prostě a jednoduše, proč se na malé městské úrovni lidi nedomluví, vždyť moc jiných možností růstu naše malé město nemá, tolik variant neexistuje. Ono asi proto, že ne všichni máme stejný záměr, když vstupujeme do podobné strany či aktivistického sdružení.

A právě tyto různé cíle ( teď myslím soukromé, čistě ziskově kapitalistické :) ), jsou problémem nejen na malých, středních a velkých městech, ale na státní úrovni. Pořád to jsou jen lidi, jedni z nás, to že jsou vidět víc v TV než my, to nic neřeší.

Prostě jaký jsme my takový jsou oni a tohle se počítám nikdy nezmění.

Proto jediná možnost jak něco změnit v státní politice, je ..... to že začneme měnit sami sebe, zevnitř, uvažovat nejen o sobě, ale i o lidech kolem sebe, řešit zájmy nejen osobní ale i ty jiné ( pro čechy netradiční ).Tohle není jen o tom poslat SMS-ku na Kapku naděje či podobné. Je třeba se změnit v základu, začít jinak uvažovat.... Pozitivně .... o sobě i o ostatních, pomáhat lidem ( nejen s taškou ).....

DOST už to stačí :)

Žádné komentáře: