sobota 23. května 2009

Den 20-21 ..tokyo, narita .. odlet domů

let dom

Ráno v 6.00 vstáváme. Sice už mě je dobře, ale nějak nemám zabaleno .. tak začnu přebalovat. Nějak se tam to množství dárku ne a ne vejít. Nakonec se mi to podaří a po koupeli zjistím, že nemužu najít zakoupený JR line do Narity .. letiště.

Takže 10 minut hledání, naštěstí s uspěchem. Takže mírně ve zpožděním vletím do metra, samo nám ujede. Jedeme dalším. Po vystoupení v Otemachi vyjdeme blbým východem a tudíž vchodem takže se ne a ne zorientovat. Takže už musíme trochu pospíchat na á.00 NARITA EXPRESS.. jen tak tak dojdeme ... zpocení ... jako krávy ( volové ). Když dojedeme do Narity zjistíme že Bob nemuže najít JR kartu ... tak běží zpátky do vlaku, naštěstí mezi tím mu ji najdu já v jeho batohu.

No a to nejlepší nakonec ....

na letišti mám zavazadlovou nadváhu .. říkám si v poho ( z US jednou za 25 dolarů cca 40kg navíc, jednou z US NY za bagáž navíc 100 dolarů ) . Jenže paní na mě vyplázne že prý 650 euro. No paráda. čas na přebalování není, stejně to nemám kam dát .. tak se na to vys.s..s.s. a Bob se svými 120 EUR navícc taky .. zaplatíme a jedeme na do GATE.


Let celkem v pohodě dokonce kratší o hodku ( máme alespoń štěstí že náš spolupasažér asi nepřišel .. takže máme 3 sedačky ). Naše košér jídla je výjmečně výborné, ale opravdu. Takže let je celkem v pohodě ( i přes 13 hodin letu) . Ted jsme v Amsterdamu a čekáme na let do ČR ( cca 3 hodky ). Nečekaně tu ani nikdo nekontroluje nic ohledně prasečí chřipky .. zvláštní .. takže pár posledních dárků a huráááááá domůůůůů

Už se moc těším na děti .....
Jinak snad mě ten návrat ani moc neláká ( dělám si jen srandu :)))))
ale trochu :))))

Žádné komentáře: